اهالی رسانه به پویش«نه به تصادف» پیوستند

به گزارش نویدتهران،برای فرهنگ‌سازی ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات نوروزی، رسانه‌ها با پویش «نه به تصادف» همراه شدند.محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این پویش یک مسئولیت اجتماعی است. باید به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که رانندگی ایمن یک ضرورت است. نباید هنگام خستگی یا نقص فنی خودرو رانندگی کنیم و از سرعت غیرمجاز پرهیز کنیم.علی متقیان، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی ایران گفت: ما باید مبلغ این فرهنگ باشیم. برای ترویج یک ارزش، ابتدا خودمان باید به آن پایبند باشیم.بیژن مقدم، مدیرمسئول پایگاه خبری الف گفت: این کمپین باعث می‌شود که بخش زیادی از فعالان رسانه‌ای کشور درگیر موضوع ایمنی رانندگی شوند و فرهنگ رانندگی ایمن ارتقا یابد.مسعود فاتح، مدیرمسئول پایگاه خبری سیتنا: این حرکت ملی با ابتکار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شده و می‌تواند مقدمه‌ای برای یک تغییر فرهنگی باشد.