آيت الله هاشمي شاهرودي:

مردم پيروز واقعي انتخابات هستند

 

آيت الله هاشمي شاهرودي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران رأي خود را به صندوق انداخت.

آيت الله هاشمي شاهرودي گفت: خدا را شكر براي اين دوره از انتخابات نيز مردم تجربه مردم سالاري ديني را به بهترين وجه ممكن نشان مي‌دهند و برگ زرين ديگري بر افتخارات ملت عزيز و آزاده ايران به جهانيان نشان داده مي‌شود.
به گزارش نویدتهران،وي افزود: به ملت عزيز و آزاده ايران و رهبر معظم انقلاب كه نقش عظيمي در برپايي اين مردم سالاري ديني و تاكيد بر حضور مردم در انتخابات داشتند تبريك مي‌گويم.
آيت الله هاشمي شاهرودي ادامه داد: پيروز واقعي انتخابات خود مردم هستند و آنچه در دنيا براي يك نظام سياسي مقتدر مهم است همين درجه بالاي مشاركت مردمي است.
وي با بيان اينكه به هر حال هر كانديدايي انتخاب شود و رأي بيشتري آورد مهم است گفت: اهميت بيشتر مربوط به مشاركت مردم عزيز در انتخابات است و من در همه انتخابات قريب به ۴۰ سال مي‌بينم كه ملت به شكل بهتر، مقبول‌تر و صالح تري دارند به دنيا نشان مي‌دهند كه نظام اسلامي يك نظام عقلاني، مردم سالار و متكي بر دين و عقل است.
آيت الله شاهرودي افزود: مديريت درست و عدالت ارزش‌هاي مهم اسلام هستند و ان شاءالله خداوند به رهبر معظم انقلاب طول عمر بيشتر دهد كه با مديريت امام گونه خود اين كشتي و پرچم بزرگ اسلامي را به صاحب اصلي خود كه امام زمان (عج) است تحويل دهند و ما را هم توفيق دهد كه بتوانيم خدمتي كنيم.