فرمانده یگان های ویژه ناجا:

اقتدار توام با رافت؛ هنر نمایی یگان ویژه در میدان عملیات ها

به گزارش نویدتهران، فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت : رویکرد یگان ویژه در میدان عملیات ؛ اقتدار توام با رافت است.
سردار حسن كرمي در جمع كاركنان يگان ويژه استان مازندران، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ایران به کشوری پر قدرت در منطقه تبدیل شده که دشمنان با فتنه و توطئه هاي مختلف قصد دارند به این اقتدار خدشه وارد کنند.

وي با بیان اینکه بيگانگان امنیت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان هستند و وظیفه همگاني است تا از اين انقلاب و موهبت الهي مراقبت كنيم.

این مقام ارشد انتظامی، راهبردهاي نوين يگان هاي ويژه ناجا را؛ ارتقاء آمادگي هاي جسماني، عملياتي، علمي و بصيرتي در كنار توسعه اشراف اطلاعاتي و رويكرد اجتماعي عنوان كرد و افزود: امروزه اگر نیرویی تحت عنوان یگان ویژه باید حرف آخر را در صحنه عمل بزند، می بایست پرهیزکار، متدین و دارای بلاغت و شیوایی سخن در کنار هیبت و صلابت همراه با بهره جویی از تکنولوژی و تجهیزات مدرن روز دنيا باشد تا بتواند در کمال اقتدار با عناصر مخل امنیت به شدت مقابله کند و پاسدار ارزش های انقلاب باشد.

سردار كرمي يادآور شد: يگان وي‍ژه در دي ماه 96 به عنوان خط مقدم دفاع از ولايت و ارزش هاي انقلاب اسلامي توانست بدون كوچكترين درگيري ضربتي، تنها با استفاده از تكنيك و تاكتيك هاي پيشگيرانه همراه با آستانه بالا در كمترین زمان اين حادثه را مديريت و كنترل كند.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا در خاتمه گفت: بازتاب مديريت و كنترل حوادث اخير توسط يگان هاي ويژه ناجا با كمترين تلفات انساني و تجهيزاتي ممكن همراه با رضايتمندي عمومي، عيار و قدرت واقعي اين يگان عملياتي را به همگان نشان داد.