گفتگوی صمیمانه با آرین محمدی پور جوان اهل فرهنگ و هنر

به گزارش نویدتهران،«مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین» به کشف استعداد و حمایت از نویسندگان و نو قلم های نقاط مختلف کشور می پردازد.دراین راستا گفتگوی کوتاهی با آرین محمدی پور مسئول این مجموعه صورت گرفته که به آن می پردازیم.
-در کشور ما بیشتر افراد دغدغه فرهنگ دارند و در پیشبرد این مهم گام های زیادی برمی دارند که بازهم فعالیت بیش از پیش را می طلبد.خودتان را معرفی کنید؟
محمدی پور:آرین محمدی پور مسئول مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین و برنده جایزه جشنواره ملی برترین نویسندگان جوان در سال 1399 و کسب عنوان برترین فعال فرهنگی و هنری کشور در سال ۱۴۰۱ .
-مجوزی برای مجموعه اخذ کردید؟
محمدی پور:مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین از سال ۹۹ در کشور فعالیت خودش را زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به صورت گسترده آغاز نموده است
-ازاهداف این مجموعه برای ما بگویید.
محمدی پور:هدف اصلی مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین کشف استعداد و حمایت از نویسندگان و نو قلم های نقاط مختلف کشور می باشد.
جشنواره ملی نویسندگی مجموعه ذهن زرین هر ساله در کشور برگزار می گردد که سوم آبان سالجاری شاهد برگزاری سومین دوره این جشنواره با حضور شرکت کنندگان و اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر کشور بودیم و همچنین مراسم اعلام برترین فعالان فرهنگی و هنری کشور به صورت سالیانه برگزار شده و بدین ترتیب از برترین فعالان این عرصه تقدیر می شود.
-استقبال چگونه است؟
محمدی پور:از برنامه های جشنواره به سبب دایره ارتباطات گستره مجموعه ذهن زرین و تعامل با اصحاب رسانه استقبال خوبی می شود وتاکنون دوره اول در استان اصفهان و دوره های دوم و سوم در تهران برگزار شده است.طی نظرسنجی هایی که از مدعوین صورت می گیرد ابراز رضایت دارند.
-برنامه ای برای آینده دارید؟
محمدی پور:در آینده ای نزدیک تصمیم داریم که عقد تفاهم نامه های رسمی با انجمن ها ، کانون و ارگان های مختلف، دایره فعالیت گسترده تری را در کشور ایجاد کنیم تا به غیر از نویسندگی در دیگر حوزه های فرهنگی و هنر کشور فعالیت مستمری داشته باشیم.
-حرف آخر؟
محمدی پور:تشکر ویژه ای از مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارم که مجموعه ذهن زرین را در امور مختلف همراهی می کنند.سپاس از نگاه خوبتان.