رئيس پليس فتاي استان اصفهان:

فروشنده داروهاي تقلبي دستگير شد

به گزارش نویدتهران،رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: فردي كه در فضاي مجازي تبليغ داروهاي لاغري را مينمود و براي شهروندان اجناس تقلبي ارسال مي‌كرد توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پي شكايتي يكي از شهروندان مبني بر اينكه با مشاهده و خريد داروهاي لاغري از طريق فضاي مجازي و داشتن عوارض جانبي زياد پس از مصرف آن داروها بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان کرد:با بررسي‌هاي انجام شده توسط كارشناسان مربوطه مشخص گرديد داروهاي خريداري شده توسط شاكي علاوه بر اينكه لاغري به همراه ندارد تقلبي بوده و عوارض زيادي براي مصرف كنندگان دارد.

وی افزود:با انجام اقدامات فني توسط كارشناسان پليس فتا استان متهم در منزل خود كه آنجا را محل فروش و توزيع انواع داروهاي تقلبي نموده بود شناسايي و تمام داروهاي غيرمجاز وي ثبت و ضبط گرديد.

سرهنگ مرتضوي با هشدار به فروشندگان داروهاي غيرمجاز بيان نمود: پليس با افرادي كه سلامت شهروندان را به خطر مي‌اندازند با قاطعيت برخورد مي‌نمايد و همچنين به شهروندان توصيه نمود داروها و اقلام بهداشتي خود را فقط از داروخانه‌هاي معتبر خريداري نماييد.