از امروز؛

رادیو ترتیل آغاز به کار کرد

مدیر رادیو قرآن گفت: رادیو ترتیل از ساعت شش صبح امروز کار خود را آغاز کرده است و ویژه برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان دارد.

احمد ابوالقاسمی افزود: نیاز مخاطبان رادیو قرآن به شنیدن ترتیل همیشه وجود داشته است و به همین دلیل به این فکر افتادیم یک شبکه رادیویی اختصاصی برای ترتیل افتتاح کنیم تا فرصتی برای استفاده علاقه‌مندان باشد.

به گزارش نویدتهران،وی گفت: این رادیو ویژه ماه مبارک رمضان است و از ساعت شش صبح امروز شروع به کار کرده است؛ این رادیو امروز به جز ۲۸ قرآن خواهد پرداخت.

ابو القاسمی افزود: از ۱۲ شب تا شش صبح رادیو قرآن روی رادیو ترتیل انعکاس پیدا می‌کند.

وی گفت: با توجه به نوع ترتیل ۱۶ تا ۱۹ بار یک جز در رادیو ترتیل در یک روز خوانده می‌شود و مخاطبان با تنظیم رادیو‌های خود روی موج اف ام فرکانس ۵ .۹۵ می‌توانند این رادیو را بشنوند.

ابو القاسمی افزود: رادیو تلاوت سر جای خودش است و در ماه مبارک رمضان مخاطبان رادیو می‌توانند شنونده رادیو تلاوت رادیو ترتیل و رادیو قران باشند.

پخش 481 برنامه از رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان

مدیر رادیو قران گفت: 481 برنامه برای پخش در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

ابوالقاسمی ادامه داد: ما 25 عنوان برنامه رمضانی داریم که حدود 500 ساعت خواهد بود؛ برنامه «پیشواز» از فردا در روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می شود؛ پخش زنده دیدار جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری هم ساعت 17 و پنج دقیقه ششم خرداد روی آنتن می رود.

وی افزود: ویژه برنامه سحر گاهی ما هر روز از ساعت 2:30 تا 4:30 پخش می‌شود و و ده‌ها برنامه دیگر هم در طول روز پخش خواهد شد.

ابوالقاسمی درباره طرح «بشارت 1451» گفت: این طرح در قالب سه بخش پیگیری می شود؛ به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) نیز چند مستند از ایشان پخش خواهد شد.