با حضور در گلزار شهدای کرمان ؛

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مقام والای سردار دلها ادای احترام کرد

به گزارش نویدتهران،دریادار تنگسیری با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا ادای احترام کرد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسؤولین و فرماندهان این نیرو با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه بر مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت « شهیدحاج قاسم سلیمانی» و سردار شهید حسین پورجعفری به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.

سردار تنگسیری در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها ، از ویژگی های اخلاقی، مردمی و شایسته «مرد میدان» انقلاب اسلامی در تمام عرصه هایی که مردم و نظام به او نیاز داشتند به نیکی یاد کرد و افزود: اولین خاطرات بنده با حاج قاسم عزیز به زمان عملیات والفجر هشت بر می گردد و هنوز آن لحظات برایم تازگی دارد و یاد او را نمی شود فراموش کرد .

وی افزود: حاج قاسم عصاره ای از تمام خوبی ها بود در تمام ویژگی های شایسته همیشه حاج قاسم عالی و احسن وجه بود: در ولایت مداری، مردم داری، مردم دوستی، دفاع از مظلوم ،حامی مستضعفین،عشق و خدمت به اهلبیت ،انقلابی عمل کردن،احترام به خانواده و فرزندان شهدا ، احترام به بزرگترها، کوچکترها و والدین، خستگی ناپذیری ، اخلاص، مدیریت، فرماندهی ، تدبیر، ایثار، صداقت، شجاعت، حقیقت ،بصیرت و معرفت دینی . در یک جلمه حاج قاسم نمونه بارز « من کان الله ، کان الله له» بود اینکه می گفت هر کس تا شهید نباشد شهید نمی شود، او به این معنویات دست پیدا کرده بود.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه پر فروغ و پر تراکم بودن حجم کثیر دلدادگان مکتب حاج قاسم، جبهه استکبار را به دستپاچگی ،افسردگی و پشیمانی فرو برده به نوعی که امروز جبهه مقاومت به اهدافی که حاج قاسم و ابومهدی و شهدای والامقام دنبال آن بودند با سرعت فزآینده ای دست می یابندگفت: به دلیل آنکه شهید مسیر را نورانی تر می کند و جبهه کفر و ظلم رو به اضمحلال و افول است چونکه ظلم تاریکی است و نور شهید او را ازبین می برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دریادلان نیروی دریایی سپاه به سطحی از آمادگی رسیده اند که هر تهدیدی را با پاسخی قاطع مواجه خواهند ساخت.

در ادامه سردار تنگسیری با تأکید بر حضور فعال مردم وفادار به ایران اسلامی در تجمعات گرامیداشت روز نهم دی ماه به عنوان روز«بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سراسر کشور، یاد آور شد: مردم عزیز و ولایتمدار ما باید روز نهم دی ، که نماد عزت، بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت بود را تکریم و با افتخار از آن یاد کنند، چرا که در آن روز، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را متحیر نمود و آتش فتنه ای که دشمنان ذلیل اسلام یعنی جبهه کفر و نفاق بر علیه نظام اسلامی ما بکارگرفته بودند ، شعله های آن را به لطف خداوند به خودشان بازگرداند و بار دیگر مردم عزیز ما با غیرت دینی و عزت حسینی نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و با حضور عالمانه و حکیمانه خود در روز نهم دی ماه سال ۸۸ با امام جامعه اسلامی، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله)تجدید میثاق کردند .

وی در پایان افزود: ما این روز که «یوم الله» است را گرامی می داریم و از مردم عزیزمان که همیشه با بصیرت اقدام انقلابی می کنند تشکر می کنیم.