سردارحسین اشتری:

توطئه های دشمنان را با بصیرت و آمادگی خنثی می کنیم

به گزارش نویدتهران،فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در پیشبرد اهداف مصمم تر از گذشته هستیم، گفت: با بصیرت و آمادگی، توطئه های دشمنان را خنثی می کنیم.

سردار حسین اشتری در همایش روسای عقیدتی سیاسی استان های سراسر کشور ضمن تبریک حلول ماه رجب، اظهار داشت: به روح بلند و ملکوتی امام راحل، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و حریم درود می فرستیم و برای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.
وی خطاب به روسای سازمان عقیدتی سیاسی سراسر کشور، گفت: توقع این است این جمع با تمام توان و قوا برای اجرای ماموریت های نیروی انتظامی آماده شوند و همچنین دستوراتی را که فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) در حکم انتصاب ریاست سازمان عقیدتی سیاسی مرقوم فرمودند، اجرایی شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضائیه، از آیت الله “رئیسی” به عنوان فردی وارسته، انقلابی، ولایی، متعهد، اهل مشورت و… نام برد و گفت: آیت الله رئیسی برای دستگاه قضا، مردم و کشور یک نعمت است.

سردار اشتری با بیان اینکه پیگیری تدابیر مقام معظم رهبری یکی از برنامه ها مهم ما است، خاطرنشان کرد: بایستی فرمایشات و تدابیر حضرت آقا را در اولویت برنامه های خود قرار داده و آن را محقق کنیم، برهمین اساس توجه و رویکرد معظم له در موضوعات جامعه بایستی مد نظر همه قرار گرفته و اجرایی شود.

فرمانده ناجا، دین مداری، اخلاق مداری، ولایتمداری، داشتن روحیه جهادی، انقلابی و نشاط را از ویژگی های پلیس در تراز جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید بدانیم پلیس در تراز، چه معیارهای باید داشته باشد البته طی سال های گذشته، گام های خوبی در این رابطه برداشته شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به 40 سالگی انقلاب و نیز بیانیه “گام دوم انقلاب” اشاره و بیان کرد: بیانیه صادره از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و گهر بار است؛ در این بیانیه به پختگی و باتجربگی انقلاب که 40 سال را با وجود همه مشکلات سپری کرد، اشاره شده است؛ طی این مدت دشمنان با وجود همه توطئه ها و فریب ها درصدد بودند تا به این انقلاب ضربه بزنند اما با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هوشیاری نیروهای مسلح و نیز حضور در صحنه مردم ولایی و بصیر کشورمان، این توطئه ها خنثی شد.

سردار اشتری با بیان اینکه با افتخار به گذشته، امید به آینده و امروز مصمم تر از گذشته هستیم، تصریح کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، روح تازه ای به کالبد نظام دمیده است برهمین اساس آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی بایستی، آن را سرلوحه کار خود قرار دهند، بنابراین درصدد هستیم منویات حضرت آقا را در نیروی انتظامی اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با هنجارشکنی، اراذل و اوباش و آسیب های اجتماعی است، گفت: ناجا حافظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به تلاش دشمنان برای تخریب چهره ناجا اشاره و بیان کرد: طی سه سال گذشته نیروی انتظامی از سوی دشمنان، گروه های معاند مورد هجمه قرار گرفته به گونه ای که آنان درصدد هستند تا چهره نیروی انتظامی را که بسیار مسئول و تاثیر گذار است را تخریب کنند.

وی به دیدار روز گذشته خود با فرمانده معظم کل قوا اشاره و بیان کرد: از فرمانده معظم کل قوا خواستم اجازه دهند، سلام ایشان را به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی برسانم، معظم له فرمودند:” سلام مرا برسانید و تشکر هم بکنید “.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در انجام ماموریت ها هیچ بن بست و نگرانی نداریم، گفت: ماموریت های سال 98 نیز اولویت بندی شده و قطعاً اقدامات خود را برمبنای اولویت ها پیش می بریم.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود، اعطای نشان ذوالفقار از سوی مقام معظم رهبری را به سردار سرلشکر پاسدار  قاسم سلیمانی  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفت و افزود: ان شاء الله بتوانیم سرباز شایسته ای برای امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم.