مدیر مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین خبر داد:

چهارمین دوره جشنواره ملی نویسندگی مجموعه ذهن زرین در کشور با شعار« ذهنی زرین ، آینده ای فاخر»بر گزار می شود.

به گزارش نویدتهران وبه نقل از روابط عمومی مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین ؛ فراخوان ثبت نام و ثبت اثر آثار نویسندگان و شاعران کشور از تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ در کشور منتشر خواهد شد.
آرین محمدی پور مدیر مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی نویسندگی ذهن زرین با هدف تقویت خلاقیت نویسندگی و افرایش انگیزه فرهنگی و هنری در رده های سنی مختلف کشور، به سبب توسعه و تقویت مشارکت ارگان های فرهنگی و هنری خصوصاً کانون‌ و انجمن های نویسندگی به منظور پرورش ، حمایت و کشف استعداد در عرصه شعر و نویسندگی برگزار می شود.
محمدی پور در ادامه افزود: از جمله تغییرات مهم و منحصر به فرد چهارمین دوره جشنواره ، همکاری حداکثری با ارگان هایی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی کشور ، سازمان جوانان ، انجمن ها و کانون های فعال عرصه هنر و نویسندگی می باشد که علی الخصوص با مشارکت دبیران انجمن و کانون های نویسندگی کشور می توانیم گامی بزرگ تر نسبت به دوره های پیشین برداریم که بدین سبب امکان شرکت دانشجویان ، اعضاء انجمن ، کانون ها و اهالی قلم کشور را فراهم سازیم.
وی تصریح کرد: جداسازی بخش های مختلف جشنواره ، سبب حمایتی صحیح و گسترده از شرکت کنندگان را مهیا کرده است.
محمدی پور با بیان اینکه در چهارمین دوره جشنواره، شرکت‌کنندگان در بخش‌ هایی نظیر برترین کتاب سال، برترین داستان کوتاه و بلند سال ، برترین شعر سال و برترین نویسنده جوان سال با هم به رقابت خواهند پرداخت ، عنوان کرد و گفت: افراد زیر هجده سال در بخش برترین نویسنده نوجوان سال قرار خواهند گرفت.
وی افزود: شعار امسال جشنواره« ذهنی زرین ، آینده ای فاخر » خواهد بود که با بهره گیری و اندیشیدن به این عنوان بتوانیم به دستاورد های بلندی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگی و هنری کشور دست یابیم .
این نویسنده در خاتمه گفتگوی خود افزود: تلاش و کوشش تمامی اعضای مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین قابل تقدیر و ستودنی است.
شایاین ذکرست؛کلیه متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایتی که معرفی خواهد شد و یا مراجعه به بستر دبیر خانه جشنواره در فضای مجازی به شماره 09919814072 از ۱۵ خرداد ماه تا ۳۱ مرداد برای ثبت نام و ارسال اثر اقدام نمایند.جهت دریافت آخرین اخبار جشنواره، کانال و صفحات رسمی مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین را دنبال کنند